جهانگرد

ژوئیه 22, 2012

نَ نویسنده!

Filed under: اجتماعی — جهانگرد @ 4:30 ب.ظ.

به نام خدا
خیلی حرف برای گفتن دارم.
خیلی خاطره دارم. تازه ترینش مال 19 ثانیه پیشه!
اما حال نوشتن ندارم.
انگشتانم جون نداره تا قلم رو بگیره و روی کاغذ بلغزونه!
تایپ رو هم خوب نمی دونم.اصلا تایپ بلد نیستم.مثل همه چیزایی که بلد نیستم. مثلا رانندگی؛ من حتی یک دقیقه هم سابقه رانندگی ندارم واقعا حتی یک دقیقه هم نرانده ام البته به جز دوچرخه.
از این مورد اخیر ناراحت نیستم. بلکه خوشحالم. از ابتدای کودکی تا امروز، بابا ماشین داشت و من از هر چه ماشینه، جز بهره اش -به لطف بابا- متنفرم!
اما وقتی با سر پیچیده در سرپوش و لباس نه چندان کلفت بلکه خیلی هم نازک برای به موقع رسیدن سر قرار، عرق می ریزم آن هم ناودان وار،وقتی سرم گیج می رود و میگرنم حضورش را با انقباض و انبساطی خفیف یادآوری می کند و یا وقتی ماهیچه های کنار ساق پاهایم که از قوزک پا تا زانو امتداد دارند تیر می کشند و در حرکتم اختلال ایجاد می کنند. آن لحظات دقیقاً یاد نداشته ها و تنفرها و مزایای برخی توانمدی ها می افتم.

گاهی بابا می گفت: «حالا که پا دراین راه گذاردی دیپلمت را که تنها نُه واحد تا اخذ آن فاصله داری بگیر»
می پرسیدم» چرا؟ به چه کارم می آید؟!»
با دلخوری جواب می داد:»این یک کلید است.شاید اصلاً هیچ وقت به کار نیاید اما همراه داشتنش بهتر از نداشتنش است »
من با پدرم همیشه یک اختلاف نظر داشته و داریم. او معتقد است برای سفر هرچه که احتمال مفید بودنش می رود را باید برداشت…و من فکر می کنم باید با دقت بنگری و تنها چیز هایی را که ضرورتش قطعی برداری. باید سبک بار و سبک بال بروی تا زود و تند نا ایستا باشی و در حرکت…

درد پا،در حُرم حرارت منقل گون آفتاب تهران، آمالِ سَر، را پامال می کند. برای من شکی نمانده.
خاطرات برای گفتن بسیار دارم، بسیار.اما حال نوشتن ندارم. وقتی با من رو در رو شدید بخواهید تا برایتان تعریف کنم. البته لزوم به تذکر دادن نیست به قدری بگویم و تعریف کنم که در ضمیرتان به حرافی و وراج بودنم شهادت خواهید داد.

نوشتن دیدگاه »

هنوز دیدگاهی داده نشده است.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

پاسخی بگذارید

ساخت یک وب‌گاه یا وب‌نوشت رایگان در وردپرس.کام.

