جهانگرد

فوریه 21, 2010

وعده

Filed under: فیلم,فرهنگ,متفرقه,هنر,کتاب — جهانگرد @ 2:37 ب.ظ.

به نام خدا

بنا دارم وعده ای کنم تا به زودی به آن وفا کنم.
تا امروز در هفته های اخیر سه فیلم دیدم که قابل معرفی و صحبت کردن هستند فیلمهایی که خدا وکیلی خوبند گیشه میشه سرش نمیشه. همچنین یک کتاب در دست مطالعه دارم که بد نیست به زودی معرفی شود. سر جمع می شود چهار پست طلب همه دوستان (:

پی نوشت :
به علت شلوغی سرش وعده داد تا به زودی.

لازم به تذکر است که برای دفع سئوال مقدر عرض کنم منظور از سرش سر نویسنده است نه کَس یا چیز دیگر مثبت فکر کنید تا بعد (: 

۱ دیدگاه »

  1. درود

    موفق باشی

    من مشتاقم

    دارم امیدوار میشم بهت

    شوخیم بلدی؟

    نمیدونستم شیطونیم بلدی!

    دیدگاه توسط همنفس — فوریه 21, 2010 @ 6:20 ب.ظ. | پاسخ


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

پاسخی بگذارید

وب‌نوشت روی وردپرس.کام.

