جهانگرد

نوامبر 10, 2009

ترکیب مرکبات

Filed under: فلسفی,اجتماعی — جهانگرد @ 11:38 ق.ظ.

به نام خدا
دو گروه مرا به تعجب وا داشته اند :
اول این آب میوه فروشی ها (البته بعضی هاشون) که بر می دارند توی به اصطلاح منوی مغازه می نویسند آب هویج، شیر هویج، شیر هویج بستنی، یا مثلاً می نویسند شیر موز، شیر نارگیل، شیر پسته، شیر خرما، شیر…
دوم پدر مادرانی که عموماً مذهبی هستند و در نام گذاری بچه ها شون سعی دارند غلظت مذهبی را به کار گیرند
مثلاً (باور کنید این را که تعریف می کنم همین دیروز از زبان چنین پدرِ شاید بشود گفت افراطی شنیدم) پدر مزبور نام پسرش را محمد علی گذاشته بود و به من نشان می داد و خودش گفت نام خواهر این محمد علی را چیزی گذاشتم که هیچکس نگذاشته من هم سریع گرفتم قضیه از چه قراره با اشتیاق پرسیدم: چی گذاشتید؟ (بابرقی شیطانی در نگاه و گوشی که تیز شده برای شنیدن نام و ذهنی که برای ثبت لحظه به لحظه مکالمه متمرکز شده بود)
جواب شنیدم: فاطمه زینب
باور کنید ماتم برد. اما سریع خودم را جمع و جور کردم و گفتم زنده باشد ان شاء الله.

اما یک سئوال :
آیا بهتر نیست به جای صحنه آرایی های جالب نظر، به بالا بردن کیفیت فکر کنیم ؟!!!!!!!!

6 دیدگاه »

  1. سلام جهانگرد جان
    من هر وقت میز کارم رو میبینم بی اختیار به خودم میگم باید مرتبش کنم البته مرتب هست ولی خوب ………… و یک عکس بگیرم برای جهانگرد جان بفرستم ولی این روزها من از جنوب مهمان دارم خونه بس شلوغ و پر رفت و امد است از روز سه شنبه به بعد کمی امیدوارم سرمون خلوت بشه و من اونوقت براتون عکس میگیرم و میفرستم حالا هر چند که سوژه بحث تغییر کرده ولی من به خودم گفته بودم که حتما عکس خواهم فرستاد
    خوب موفق باشید
    ماری

    دیدگاه توسط ماری — نوامبر 14, 2009 @ 9:08 ق.ظ. | پاسخ

  2. سلام جهانگرد عزیز
    همیشه با نظرات خوب و البته پست های جالبی هم که داری من رو خوشحال می کنی.

    این نوشته شما من رو یاد یه چیزی انداخت که ..
    تابستون که ایران بودم یکی از دوستام تعریف می کرد که برادرش برای ازدواج دنبال دختری می گرده که دانشگاه نرفته باشه، حالا اگر هم رفته داشنگاه مختلط نبوده باشه …البته معیارهای دیگه ای هم داشت .ولی این یکی دیگه اولین باری بود که من به عنوان معیار می شنیدم!!!

    دیدگاه توسط zahra — نوامبر 14, 2009 @ 6:01 ب.ظ. | پاسخ

  3. سلام بر جهانگرد

    دغدغه هایت خواندنی اند و قابل تامل .

    پست نفس گیر قفل و کلید حذف شد ، چون اعتراض دیگر دوستان هم برانگیخته گردیده بود که انرژی منفی ساطع می گردد!!!!کی شعر تر انگیزد….
    اما نظرتان برایم بسیار ارزشمنداست و حضور همیشگی اتان.

    برقرارباشید و پایدار

    دیدگاه توسط شهرزاد(بانوی کویر — نوامبر 16, 2009 @ 4:47 ب.ظ. | پاسخ

  4. سلام
    با این توصیفات معلومه اطرافیانتون زیادی مذهبین!
    راستی میشه بپرسم عربیتون چطوری این قدر خوبه؟

    دیدگاه توسط سپیده — نوامبر 17, 2009 @ 7:29 ب.ظ. | پاسخ

  5. آره منم موافقم كيفيت ها رو ببرن بالا بهتره!
    سلام

    دیدگاه توسط شاه رخ — نوامبر 21, 2009 @ 4:27 ق.ظ. | پاسخ

  6. سلام
    کجایی؟ کم پیدا ! ما را فراموش کردی ! البته راست میگی من هم کمتر اومدم پیشت ولی الان اومدم به دیدنت جهان گرد جان پیشم بیا

    دیدگاه توسط مصطفوی — نوامبر 24, 2009 @ 4:22 ب.ظ. | پاسخ


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

پاسخی بگذارید

وب‌نوشت روی وردپرس.کام.

