جهانگرد

اکتبر 30, 2009

بازی وبلاگی قدیمی

Filed under: Uncategorized,متفرقه,تصویر — جهانگرد @ 12:07 ب.ظ.

به نام خدا
Image000
به تاریخ 88/11/9در همین وبلاگ بازی وبلاگی را پیشنهاد کرده بودم که بعضی از دوستان به آن لبیک گفته بودند. امروز که جمعه باشد اوضاع به هم ریخت یعنی اوضاع بهتر شد و این به هم ریختگی مثبت بود نه منفی.

قضیه از این قرار بود که من در آن تاریخ این ایده به ذهنم آمد که هر کسی بیاید و مکانی را که از آنجا می نویسد به تصویر بکشد تا همه بدانند وبلاگ فلان و وبلاگ بهمان از کجا آپ می شود دوستانی شرکت کردند که از آن جمله وبلاگ دوست عزیز ماللصین از چین و ماچین بود که به این بازی پیوست.
اما امروز که جمعه 88/8/9 همچنین ولادت امام رضا علیه السلام هم هست (بنا به قول معظم مراجع تقلید به غیر از رهبرکه عید فطر را یک تنه جلو انداخت) به لطف دوست عزیزی صاحب میزی شدم که از او کمال تشکر را دارم. (البته اگر این صفحه را ببیند)
به همین خاطر جای نوشتن من از آن اتاق به این اتاق آمد اتاق قبلی دقیقا مقابل همین اتاق است که می بینید و این پنجره هم پشت سر من واقع می شود که به کوچه دید دارد.
در تصویر میز قبلی را هم زیر این میز می توانید مشاهده کنید همچنین این پارچه زرد رنگ را که یادگار عزیزی است در زمان خاموشی لپ تاب روی آن می اندازم تا خاک نخورد که تمام زندگی من این است و بس.
عکس سر چالز چارلی چاپلین هم از قبل این جا بر دیوار بوده گرچه شخصا به آن مرحوم ارادت دارم و او را دوست می دارم.
اما آن تاریخ که به بازی دعوت نموده بودم برایم کامنت هایی آمده بودکه خیلی محبت نموده بودند. عزیزی خواسته بود خود نویسنده را ببیند. عرض کنم قصد از دست دادن همین مقدار مخاطب را ندارم. دوست دیگری فرموده بود معلومه چاق هستی که راحت روی زمین می نشینی. باید عرض کنم من قدی در حدود 160 تا 170 (دقیق نمی دانم) دارم با 51 کیلو گرم وزن پس آن کپل کذایی کامفتبل را در بساط نداشته و ندارم و یکی از علل دگردیسی از آن میز به این میز همین بوده .
خوب دو مرتبه از همه عزیزان دعوت می کنم بسم الله عکس نوشتنگاه مجازی-حقیقی یا حقیقی-مجازی تان را آپ نمایید. می توانید به راحتی طوری عکس بگیرید که مطلبی لو نرود و فکر کنم این کار ،کار سختی نباشد در ضمن خوب هرکس در این بازی شرکت کرد (البته شرکت در این بازی گرچه مجدداً مثل خود من باشد اگر سود نداشته باشد ضرر هم ندارد) یک کامنت هم بگذارد تا دایرة المعارفی یک جا از محل نوشتن دوستان جمع آوری شود. بعضی از دوستان عقیده داشتند از روی محل نوشتن می شود به بعضی از زوایای شخصیتی
نویسنده با توجه به نوشته هایش هم پی برد. خوب هرکه علاقه دارد شرکت کند مرا هم خبر کند من دعوت عمومی می نمایم و ابداً کسی را نام نمی برم تا دوستان را به زحمت نیانداخته باشم. Image001
لازم به ذکر است که تصویر دوم متعلق به پشت میز است البته با کمی ا ین طرف آن طرف وپنجره همین اتاق است که به کوچه مشرف است وخواستم حفاظ بیش از 60 ساله اش را بر ای دوستان به نمایش بگذارم چرا که در کامنت های قبلی بعضی موفق شده بودن قدمت منزل ما را حدس بزنند که باید بگویم کاملا درست است واین هم سندش.

5 دیدگاه »

  1. پس معلومه از پارسال تا امسال پیشرفت کردین:دی
    من چند سال است که از اتاق دخترم آپ می کنم چون کامپیوتر آنجاست…و به دلایل امنیتی از گذاشتن عکس آن معذورم:)

    دیدگاه توسط سپیده — اکتبر 30, 2009 @ 9:27 ب.ظ. | پاسخ

  2. مهرانم ! وقتی پدر باشی تمام کودکان و جوانان را فرزندان خود می بینی… شادو تندرست باشی

    دیدگاه توسط اردوخانی.شوخی و جدی — نوامبر 2, 2009 @ 3:54 ب.ظ. | پاسخ

  3. سلام جهانگرد مهربان
    یکم تعجب کردم میز کارتون خیلی مرتب و جمع و جور است اقایون و این حرفها ؟؟؟؟؟؟؟؟؟ حالا بدل نگیرید خوب من هر چه میز کار اقایون رو دیدم یا در خانه یا در اداره وای ی ی محشر کبرائی است برای خودش برای همین تعجب کردم … مواظب باشید زیر کامپیوترتان پارچه نگذارید و یا روی زانو قرار ندید چون گرد و خاک رو جذب می کنه و برای این کامپیوتر ها اصلا خوب نیست البته میدونم که حتما خودتون اطلاع دارید ولی خیلی اهمیت داره خوب موفق و موید باشید تا بعد
    ماری

    دیدگاه توسط ماری — نوامبر 3, 2009 @ 11:54 ق.ظ. | پاسخ

  4. بازم سلام
    یعنی اینکه باید از اتاقی که توش کا ر می کنیم و یا میز کامپیوتر و غیره عکس بگیرم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ خیلی خوب نفهمیدم منظورتان رو
    ماری

    دیدگاه توسط ماری — نوامبر 3, 2009 @ 2:25 ب.ظ. | پاسخ

  5. سلام

    عجب طرح جالبی .
    متن های متنوعتان را خواندم . خیلی خوب بود و لذت بردم .
    ممنونم که به کویرم می آیید.
    علاقه داشتید ، می توانید متن کامل مقاله ی هماهنگی در لحن وتیپ درآثار احمد محمود را در سایت اثر بخوانید.
    اندیشه ات ناب

    دیدگاه توسط شهرزاد(بانوی کویر — نوامبر 3, 2009 @ 5:14 ب.ظ. | پاسخ


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

پاسخی بگذارید

ساخت یک وب‌گاه یا وب‌نوشت رایگان در وردپرس.کام.

