جهانگرد

مارس 12, 2009

اقای میر حسین موسوی

Filed under: سیاسی — جهانگرد @ 10:38 ق.ظ.

به نام خدا
147126115241203206149159177115101802248251
سلام اقای موسوی عزیز، سلامی دیرینه باقدمتی 20 ساله. اقای موسوی شما را در 25 سال پیش به یاد دارم هنوز خبر افتتاح بیمارستانی در اتوبان افسریه را که ان روز ایران ان را بیمارستانی بی نظیر در خاور میانه بر می شمرد به یاد دارم .بچه تر از اکنون بودم اما بچه ای بودم که به جای کارتون اخبار می دیدم نمی دانم چرا اما احتمالا از اول هم خل وچل بودم .
اقای موسوی اما همگنان و همسالان من ان روز ها دل در گرو علی کوچولو و الفی اتکینز و بامزی داشتند به همین خاطر شما را به یاد نمی اورند. من به یاد دارم که در ان زمان همراه پدر و یا مادر بزرگ هایم که اتفاقا بچه محل هم بودند در شرکت تعاونی و شهر و روستای محل به صف می ایستادیم و اقلام اساسی را از طریق کوپن دریافت می کردیم.
اینها از کار کرد های دولت شما بود من به بد و خوب انها کار ندارم چرا که تنها از سیاست حفظ تصاویر را به خاطر دارم اما دیشب دکتر نوری.زاده. و دکتر ساز.گارا تقریبا یک صدا می گفتند که امدن شما تفاوت چندانی در امور ایجاد نمی کند و انها معتقد بودند شما حرفهای چند سال پیش را دوباره تکرار کرده اید و خط و ربط امام که مدعی ان شده اید نه تنها بی فایده بلکه مضر هم است و دلیل دکتر ساز .گارا این بود که بله جوانان امروز به راحتی مرحومش را زیر سئوال می برند و از عملکرد او ناراضی هستند چرا که ان تصمیم ها را غلط تلقی می کنند ،درست برعکس بسیاری از پدران ومادران که او را همو منجی بشریت یا حد اقل خلق ایران می دانستند !
اقای مهندس موسوی گرامی
دکتر نو.ری .زاده شما را احمدی نژاد اما با سوادتر و اگاه تر خطاب کرد من این تعبیر ایشان را بی ربط نمی دانم چرا که مهندس گرامی شعارهایتان همان حرفهای دکتر حاکم است که می فرمود اقتصاد را درست می کنم به اسلام ناب برمی گردیم خط امام را دنبال می کنیم و… ایا اینها حرفهای شما نیست ؟! بله از حق نگذریم که شما دروغ نمی گویید و انچه که می گویید را انجام می دهید و ضد ان را انجام نخواهید داد.
اقای موسوی اقای سا.زگا.را هم اتفاقا حرف درستی را بیان کرد نسل جوان امروز مرحوم مغفور را به باد انتقاد تند می گیرند و ذره ای برای ایشان تره خرد نمی کنند چرا که در نگاه ایشان عملکرد ایشان که همان پایه های نظام باشد اشکال اساسی دارد و کسی را برای پاسخگو بودن نمی یابند و توان دم زدن هم نیست و نفس ها را در سینه ها محبوس کرده اند و نتیجه می گیرند که همه پیرو خط ایشان هستند.
اما اقای مهندس اقای خاتمی که خود ایشان هم نتوانستند کار بنیادینی برای بهتر شدن اوضاع انجام دهد ولی ناگفته نماند رایحه و خنکایی به نسبت امروز می وزید گرچه من قبلا هم گفته ام امدن ایشان باعث افتادن نقاب هیئت حاکمه می شود و دوباره ترور و کشتار زنجیره ای و فتوای قتل به روز خواهد شد اما اما او هموست که قول داده بود با امدن شما به نفع شما کنار رود و باید دید این تنور داغ چه پس خواهد داد و چه خواهد کرد برای شکم های گرسنه مردم.
اقای موسوی من یک حرف اخر دارم و ان این که با تمام تفاصیلی که برای امدن شما بر شمردم و بر شمردند باید یک مطلب را اعتراف کنم که شما شاید بتوانید ترمزی باشید در برابر ایستادگی و یک دندگی «برادربزرگ» چرا که تاریخ این را به اثبات رسانده. و در در ادامه این کلمات باید بگویم که هنوز ما از پشت پرده های شما نامزدهای محترم بی خبر و غافلیم و شما هم مثل همه نامزدها مشغول نامزد بازی هستید.
به امید یک هوای تازه تر

7 دیدگاه »

  1. سلام وعرض احترام!
    تحریریری زیباسی شما را با آقای موسوی را که جنبه های اجتماعی فولکلوریک وسیاسی داشت بخوانش گرفتم شما ید طولای در داستان سرایی ورو مان نویسی دارید موفقیت بیشتر شمارا ئر همین را ستا خواستارم یکیبار دیگر اینکه به ویرانهام سر زده پیام گذاشتید سپاسگذارم دوست عزیزم. حضرت ظریفی از کشور فنلاند.

    دیدگاه توسط حضرت ظریفی — مارس 12, 2009 @ 6:09 ب.ظ. | پاسخ

  2. سلام
    من که هنوز جا و مکانم معلوم نیست مادر اما اگر جای خوبی بود شما را هم خبر می کنیم….
    به امید عدالت……..

    دیدگاه توسط سپیده — مارس 13, 2009 @ 10:32 ق.ظ. | پاسخ

  3. سلام دوست عزیز راست میگی. but
    میر حسین اگه بیاد باز هم مجبور به استعفا میشه. اون زمان آقا بالا سرشان .
    اما میر حسین و سید علی توافق نداشتند الان بدتر شده.
    بازم میگم نه قم خوبه نه کاشون

    دیدگاه توسط ایران کریا — مارس 13, 2009 @ 2:21 ب.ظ. | پاسخ

  4. akhe vase chi umad???? umadanesh alan hich faydei ke nadare hichi faghat az rayhaye khatami kam mikone!

    دیدگاه توسط atefeh — مارس 13, 2009 @ 11:24 ب.ظ. | پاسخ

  5. با کلیات نطلبت در مورد مهندس و شعارهاش به شدت موافقم!
    اما دارم فکر میکنم چرا باید به جایی برسیم که اسم دو نفر آگاه سیاسی مثل کلمه های بالای هجده به نقطه های وسط نوشته بشه!؟

    دیدگاه توسط آخرین پدرخوانده — مارس 14, 2009 @ 1:12 ب.ظ. | پاسخ

  6. بابا یکم جنبه داشته باش مگه من چی گفتم که هر چی بلد بودی بارمون کردی!!!
    تو اگر به خاتمی اعتقاد داری من 1000 برابر به احمدی نژاد…
    اینایی هم که برای من ردیف کردی هیچ کدوم من قبول ندارم یعنی اگر راستشو بخوای به نظر من همه حزبها قدرت طلب هستن و دلشون برای مردم نمیسوزه و برای همین هم هست که احمدی نژاد به هیچ کدوم رو نمیده تا بعدا سهم خواهی نکنن…
    حالا شما به نظرت عاقلانه است که ما دو تا سر این آدمها به هم ناسزا تحویل بدیم؟
    در مورد اون اظهار نظر هم من دیدم چندین نفر نوشتن که «پایین شهر» برای همین اونجوری گفتم همچین بی راه هم نبود که اینجوری برخورد میکنی البته به نظرم شما بیشتر سر اون پست سیاسی از من ناراحت شدی که اگر اینجور هست من عذر خواهی میکنم نمی خواستم به اعتقادات شما توهین کنم همونطور که خودم دوست ندارم بهم توهین بشه.
    نکته آخر اینکه اگر میخواید فوش بدید نظر را خصوصی بدید.

    دیدگاه توسط حامد — مارس 15, 2009 @ 1:44 ب.ظ. | پاسخ

  7. عید شما مبارکباد
    امید که امسال 1388 سال رهایی باشه. آمین

    دیدگاه توسط ایران کریا — مارس 18, 2009 @ 1:07 ق.ظ. | پاسخ


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

پاسخی بگذارید

وب‌نوشت روی وردپرس.کام.

