جهانگرد

اوت 6, 2008

کتابخانه ها

Filed under: فرهنگ,کتاب — جهانگرد @ 6:55 ق.ظ.
Tags:

به نام خدا

از دوستان عزیز ارزو از فرانسه وشبلی از کانادابرای ما مطلب ارسال کرده اند که البته تنها تصویر هستنداما من از ایشان کمال تشکر را به خاطر همکاری دارم و منعکس کننده این نظرات هستم.

عکس بالا از کتابخانه ای در فرانسه می باشد که در اینجا تصاویر بیشتری را مشاهده کنید.

شبلی عزیزهم از کانادا مطلبی را فرستاده است که ان هم تصویری از کتابخانه کبک می با شد.

۱ دیدگاه »

  1. سلام دوست عزیز
    من فقط عکس نفرستاده بودم. یک شرح کوتاه در حد یک پاراگراف و چند لینک کتابخانه های معتبر را هم ضمیمه کرده بودم.

    دیدگاه توسط شبلی — اوت 10, 2008 @ 4:32 ق.ظ. | پاسخ


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

پاسخی بگذارید

ساخت یک وب‌گاه یا وب‌نوشت رایگان در وردپرس.کام.

