جهانگرد

ژوئیه 19, 2008

خدا حافظ رفیق

Filed under: مناسبت,هنر — جهانگرد @ 1:08 ب.ظ.
Tags:

به نام خدا

من هم ناراحتم ودوست داشتم نمی شنیدم یعنی روزی که شنیدم هرگز فرانمی رسید اگر مرگ ما که تولد ماست در جهانی دیگرفرابرسد قطعا مرگ کسانی را که بعد از ما زنده میمانند را نمی بینیم ولحظه تلخ شنیدن خبر مرگ انها را که تلخ وناراحت کننده است نمی چشیم کاش هرگز لحظه شنیدن خبر مرگ وتولد دوباره خسرو شکیبایی را نمی شنیدم او برای من رفیقی بود رضا صباحی عمرم قد نمداد تا حمید هامون را درک کنم وبفهمم گرجه دیده بودم اما صباحی وصباحی های سریال سبز خانه سبز برمن اثرات مثبتی گذارد ومحور این اثر گدذاری رفیق خسرو شکیبایی بود که با شکیبایی خاص خودش در من اثر گداری کرد واموخت بسیاری از رموز زندگی را .

حیف وصد حیف که مرگ او را شنیدم واو را که تا درخشیدن بیش از این جا داشت از دست دادیم حالا همه از او به نام حمید هامون نام می برند من هم به دیدن این فیلم وهنر اوهمت می گمارم تا ببینم خسرو چه قدر بزرگ بود

خداحافظ خسرو ان هم از جنس خداحافظی رضا کیانیان عزیز

5 دیدگاه »

  1. rohash shad

    دیدگاه توسط Mehran — ژوئیه 19, 2008 @ 3:25 ب.ظ. | پاسخ

  2. سلام یا جهانگرد…قرابت نام شما با شغل آینده ی ما ما را مشعوفانید تا سری به شا زده ببینیم چه خبر است!
    و خبرهای خوبی است در جهان هنر و کتاب و خیلی خوب است…

    زها

    دیدگاه توسط کنفوسیوس — ژوئیه 21, 2008 @ 1:43 ب.ظ. | پاسخ

  3. سلام جهانگرد عزیزم
    از این که به من سر میزنی خیلی خوشحال میشم . جدی میگم . برات آرزوی موفقیت دارم . من به دوستی مثل تو میبالم
    در نروژ دوست و آشنا نداریم . و گرنه خیلی دوست داشتم کمکت کنم .
    ضمنا باز هم بیا که خوشحالتر بشم . یه آپ جدید گذاشتم . نظرت برام مهمه عزیزم
    حسن ایمانی – نویسنده و عضو اهل قلم ایران

    دیدگاه توسط حسن ایمانی — ژوئیه 22, 2008 @ 2:48 ب.ظ. | پاسخ

  4. خاطره اش ماندگار…

    دیدگاه توسط شبلی — ژوئیه 29, 2008 @ 1:48 ق.ظ. | پاسخ

  5. جهانگرد عزیز
    مطلبی را که درمورد کتابخانه و کتابخوانی در شهرمان قول داده بودم برایت ایمیل کردم.

    حق نگهدارت

    دیدگاه توسط شبلی — ژوئیه 29, 2008 @ 1:50 ق.ظ. | پاسخ


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

پاسخی بگذارید

وب‌نوشت روی وردپرس.کام.

