جهانگرد

ژوئیه 15, 2008

ايران اباد ومردم نا شکر

Filed under: Uncategorized — جهانگرد @ 7:29 ق.ظ.
Tags:

به نام خدا

شب گذشته دوشنبه_ شب سه شنبه_ ساعت 10 تا 11:10 جناب ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران در چارچوب صفحه تلویزیون ظاهر شدند ودومرتبه در مورد مسائل اقتصادی دوره تکمیلی برای مردم اجرا فرمودند تا این مردم بحران زده را به نحوه اداره کشور اشنا کنند .

من هم مثل مات زده ها تا جایی که می فهمیدم با تعجب می گفتم نه بابا!چی می گی!!وتا انجا که نمی فهمیدم سکوت می کردم تا ببینم این مرد چه می گوید. درد سرتان ندهم همینطور می دیدم تا بفهمم و صحبتهای عالمانه اش را درک کنم . من فکر میکنم شاید، شاید اقای رئیس در دوران دانشجویی علاقه مند به رشته اقتصاد بوده و نشده که به مطالعه در این رشته بپردازد لذا امروز اثار ان علاقه و اثار ان عدم موفقیت در این رشته را در گفتار و رفتار او می بینیم. او دائم از اقتصاد حرف می زند و مباهات می کند که با 100 دقت کنید 100 نفر از دانشمندان و اساتید اقتصاد نشست داشته به به!!

چی از این بهتر که 100 نفر از اساتید این رشته محبوب رئیس جمهور با او نشستند مثل کسی که با معشوقه اش که سالها در عشق او می سوخته بخواهد شبی بخوابد چه لذتی وصف ناکردنی .

بگذریم از فرهنگ می گفت از موفقیت های فرهنگی هنری و کتاب و فیلم که البته فرمود: در فیلم ما به مطلوب نرسیدیم اما ریشه هایی غیر فرهنگی اینجا هست.در مورد کتاب گفت ما دائم در شهر های مختلف نمایشگاه برپا می کنیم به شکل گردشی در سراسر ایران نمایشگاه کتاب داریم اما نگفت موضوع این کتب چیست ؟ نگفت مطالعه کنندگان چه کسانی هستند ؟! نگفت اثار این مطالعه در کجا دیده می شود؟ واساسا چرا ما این شکلی هستیم؟!! در مورد رسانه ها هم در افشانی کرد اما روزنامه وجراید را در سایه رسانه ملی مخفی نگه داشت و به دومجری مزدور _ یا بهتر است بگویم دو مجری که از قبل برای انها برنامه داده بودند که چگونه بپرسند وکجا توقف کنند وکلا گیر ندهند_ اجازه نداد که ادامه دهند و بپرسند که پس محل روزنامه و جراید چه می شود بابا ازادی بیان درمملکت در چه حدی است ؟!!!

عرض به حضور انورتان دوستان اقای رییس جمهور ان قدر از گفت وگفت که من در این 2 سال وده ماه چنین کردم وچنان کردم انقدر از هنر نمایی ها و زیبایی کار خود گفت که من یک ان خیالاتی شدم و وهم برم داشت که ایران در مقام سیاسی فرهنگی اجتماعی اقتصادی در حد دانمارک و سوئد و المان قرار دارد وچشمان نابینای من ایران را در رده پس از زیمباوه تنها در تورم اقتصادی می بیند حالا بقیه عرصه ها بماند

نمی دانم کجا زندگی می کنم نمی دانم که رییس جمهور این مملکت کیست اورییس جمهور است رییس من که جدای از جمهور هستم نیست من به این اقا رای نداده ام وامروز افتخار می کنم که چنین کسی را برای حکومت بر خودم بر نگزیدم و الله اکبر از این همه تزویر و این همه دروغ و کذب همانطور که روزنامه ای را به سبب کذب وتشویش افکار عمومی می بندند و لغو امتیاز می کنند کدامین مرجع قانونی باید این عنصر کذاب وتشویش اذهان_ البته به شکل مثبتیعنی امید واهی _ را ببندد ولغو امتیاز کند.

من سیاسی نیستم چرا که الودگی سیاست را بسیار بالا می دانم ونمی خواهم دامن تر کنم به این الودگی اما دوستان وقتی رییس جمهور و همکارانش می گویند که بله ما 70% اراذل و اوباش را جلب کرده ایم و امنیت در مملکت فرش گسترانیده اقا قسم تورا باور کنم یا دم خروس را ؟!!!! امروز که این سطور را رقم می زنم در استانه میلاد علی پسر ابوطالب علیه سلام هستیم او که تاریخ از او به عنوان عدل مجسم نام برده اوکه ازادی بیان در حکومتش در بالا ترین حد موجود بود تا جایی ازادی سیاسی به مردم اعطا فرموده بود که اگر می گفتند تو را نمی خواهیم با یک رفراندم حکومت را تحویل داده و عطایش را به لقایش بخشید رییس جمهور ما و سران ما که خود را پیرو ان امام همام می دانند ایا سزد که به اواقتدا کنند؟

3 دیدگاه »

  1. همه كه نبايد مثل رحيم پور ازغدي حرف بزنن…… منم بعضي وقتا اينجوري حرف مي زنم.

    دیدگاه توسط DESERTER — ژوئیه 15, 2008 @ 8:38 ق.ظ. | پاسخ

  2. سلام. بالاخره یک جهانگرد دیگه هم دیدم. مرسی مطالبت بدک نبود.
    به وبلاگمن هم یه سری بزن.

    دیدگاه توسط جهانگرد — ژوئیه 15, 2008 @ 8:47 ق.ظ. | پاسخ

  3. رحیم پور چیه برادر من عزیز من ناز من خوشگلکم من می گم در باره بعضی چیزا به تفصیل صحبت کردن هیانت کردن به عمرخودته

    دیدگاه توسط Mohsen — ژوئیه 15, 2008 @ 2:56 ب.ظ. | پاسخ


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

پاسخی بگذارید

وب‌نوشت روی وردپرس.کام.

